Nejčastější chyby v DU 1 - makra a tisk
Čtete pečlivě zadání. Sledujte požadavky a snažte se je dodržet - jaké soubory mají být v projektu, které části mají být ve funkcích, jaké rozhraní mají funkce, co se přesně děje, jak má být pojmenováno ...
Pracujte samostatně.
Odevzdávejte pouze soubory *.cpp, *.c, *.h. Jaký je rozdíl mezi cpp, c a h souborem?
Jaký je rozdíl mezi funkcí a makrem?
Používejte WIN32 Console application (pokud možno ne windows CA). Využívejte empty project (raděj bez stdafx).
Spouštění programu je možné ve dvou režimech:
1) pro debug
trasování s break pointy kdy se zastavuje na break pointech ale
program se provede a ukončí - ikona zelený trojúhelník vyplněný
(F5)
2) bez použití break pointů, který po dokončení neuzavře
konzolu a čeká na klávesu - ikona zelený trojúhelník nevyplněný (CTRL
F5)
Hlavičkové soubory systému se načítají #include <*.h>, vlastní autorské hlavičkové soubory "*.h ", znaky < > a “ “ je nutné rozlišovat. Ošetření hlavičky proti vícenásobnému načtení pomocí podmíněného překladu je nutné provádět u každého hlavičkového souboru. Hlavičkový soubor by měl mít stejný název jako jemu příslušný zdrojový c/cpp soubor. V hlavičkovém souboru není žádný kód.
Globální proměnné ve windows aplikacích pokud možno nepoužívat.
Funkce main má prototyp int main(int argv, char *argc[]). Vrací hodnotu - return X.
Proměnná nemůže začínat číslem, neměla by začínat podtržítkem.
První souřadnice v datech je směr „x“.
Jako znak pro „nulování“ textového pole je nejlépe použít mezeru =´ ´.
Poslední změny 2012-10-05