Nejčastější chyby v DU 1 - makra a tisk



Čtete pečlivě zadání. Sledujte požadavky a snažte se je dodržet - jaké soubory mají být v projektu, které části mají být ve funkcích, jaké rozhraní mají funkce, co se přesně děje, jak má být pojmenováno ...



Pracujte samostatně.



Odevzdávejte pouze soubory *.cpp, *.c, *.h. Jaký je rozdíl mezi cpp, c a h souborem?



Jaký je rozdíl mezi funkcí a makrem?



Používejte WIN32 Console application (pokud možno ne windows CA). Využívejte empty project (raděj bez stdafx).



Spouštění programu je možné ve dvou režimech:
1) pro debug trasování s break pointy kdy se zastavuje na break pointech ale program se provede a ukončí - ikona zelený trojúhelník vyplněný (F5)
2) bez použití break pointů, který po dokončení neuzavře konzolu a čeká na klávesu - ikona zelený trojúhelník nevyplněný (CTRL F5)



Hlavičkové soubory systému se načítají #include <*.h>, vlastní autorské hlavičkové soubory "*.h ", znaky < > a “ “ je nutné rozlišovat. Ošetření hlavičky proti vícenásobnému načtení pomocí podmíněného překladu je nutné provádět u každého hlavičkového souboru. Hlavičkový soubor by měl mít stejný název jako jemu příslušný zdrojový c/cpp soubor. V hlavičkovém souboru není žádný kód.



Globální proměnné ve windows aplikacích pokud možno nepoužívat.



Funkce main má prototyp int main(int argv, char *argc[]). Vrací hodnotu - return X.



Proměnná nemůže začínat číslem, neměla by začínat podtržítkem.



První souřadnice v datech je směr „x“.



Jako znak pro „nulování“ textového pole je nejlépe použít mezeru =´ ´.







Poslední změny 2012-10-05